Varför är jag såhär?

Har en grym tjej, hon vill mitt bästa. Hon är mig trogen, hon tillfredställer mig... Ändå kan jag inte sluta tänka på hur många andra som vill ha mig och tänker hela tiden på om jag ska göra något.. Har hänt att jag tappat fokus om hur bra hon är och gjort något som jag ångrar sen.. Har dock aldrig haft sex med någon annan, hur mycket tjejerna än vill. Har hänt att dem tror vi ska ha sex om börjar kladda och går ner.. Känns så jobbigt, jag vill med alla.. Alla kvinnor har något som får mig att dras till dem. Varje brud har något..
Efter det hänt tänker jag, Varför gör jag såhär? Varför beter jag mig såhär? Varje brud får mig att känna mig på ett annat sätt.. Vissa låter mig dominera, har haft drömmar om er alla.. Har drömt om hur ni vill ha mig och hur jag vill ha er, men ingen av oss gör något. Drömmer om hur ni kommer in till mitt rum som en vän, hur jag har min rygg mot er men sedan vänder mig om och trycker emot er mot dörren så den slängs igen. Ni tittar på mig häpet men stoppar mig inte. Vänder på er så ni har magen mot dörren, kysser er i nacken, håller i era bröst.. Hur vi båda väntat på det men vi vet att det är fel.. Sen drar jag ner era byxor även mina.. Jag är hård, precis innan jag pressar mig in vaknar jag.. Känner mig illamånde men ändå helt uppe i varv.. Vill ha er alla för mig själv, men ändå inte...

Saker är fucked up.. Om ni bara slutade åtro mig så mycket skulle allting vara bättre.. Tjejer är så jävla opålitliga, era vänner berättar vad ni säger om mig.. Vad ni vill..  Det värsta är att ni leker så jävla snälla mot min flickvän egentligen önskade ni bara att ni fick komma och ligga där hon ligger....

Skönt att få detta ur mig.. Ska försöka sluta tänka såhär.. Är stolt att jag inte haft sex med någon annan.. Än..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas du fortsätter att vara trogen

2010-02-05 @ 13:16:47
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0