Upp och ner.

Saker börjar se ljusare ut, Livet börjar bli bättre.. Men så fort jag är ensam så känns det som all jävla ångest bara faller över mig igen.. Är nog så, trivs bäst med folk runt omkring mig. Annrs tänker jag bara på alla jävla problem.
I helgen var det tre stycken brudar som försökte med mig, min flickvän var med i helgen. Hon var rasande när ena tjejen satt och pratade med mig och lutade sig mot mig. Tjejen frågade om mitt nummer och min flicka vart galen och börja skrika på henne. Njöt, Nu fick hon se hur eftertraktad jag är. Fick en dag då jag får göra vad jag vill med henne, var ganska kul men var ej på humör för att utnyttja det till fyllo.

Drog precis i mig två sömnisar ska ta och se om man kan få sig en blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0