Nu blir allt värre.

Så falskt, förstår inte hur du står ut med det. Du vet lika mycket som jag att det är skit ändå låtsas du som ingeting, är det verkligen så man tar hand omproblem. Bara låta dem försvinnai tiden..
Det stör mig att hon känner så många jag känner, det stör mig in till den djupaste stället i min själ. Det stör mig at se hur bra hon behandlar folk, hur mycket kärlek hon ger folk.. Vet inte om jag tror hon är otrogen, kanske jag tror jag vet inte.. Mitt huvud säger att hon inte är det, men något i min kropp säger att hon är det.  Tror aldrig hon skulle göra sånt mot mig men ändå har jag en känsla någonstans. Hon köper saker till sina kill kompisar, bjuder dem på ma för att träffas.. Stör mig så jävla mycket, men om jag säger något tar hon bara upp allt jag gör och vänder allt mot mig.

Hon ska åka bort, hon säger att hon ska köpa en massa saker till mig för att hon älskar mig. Älskar hon alla andra som hon lovat att hon ska köpa saker till? Cirka tre av hennes killkompisar som hon ska köpa saker till, jag kanske överdriver men det känns bara så jävla fel.
Det är nu allt blir värre..


Kommentarer
Postat av: Vindar

Allt blir bättre med tiden broder min, vet hur du känner.



Finns här för dig ! You know it!

2010-02-11 @ 19:54:17
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0