Fuck Fuck Fuck Fuck.

Vilken jävla baksmälla, känns som om jag aldrig haft sån här baksmälla innan. Vart stora mängder import vodka igår, det blandat med en massa piller.. Vilken jävla combo, vart så jävla full igår har fan minnesluckor, känns som hjärnan trycker mot sidan inne i huvudet. Huvudet känns så jävla tungt och känns som att jag kommer tippa omkul så fort jag sätter huvudet på sned.

Vad gör ni när ni har en riktigt fet baksmälla, ge mig tips om hur jag ska få bort det. Redan dragit i mig tre alvedon och en cicardon eller vad fan den heter vilket är smärtstillande, men mitt huvud sprängs fortfarande.
Hjälp mig!

Mår annars ganska fint, tjejen är borta. Igår var jag nära på att vara otrogen, stolt att jag inte gjorde något. Hade många chanser, hade faktiskt bokstavligt talat en brud som sa att hon ville ha sex med mig och hon frågade om hennes ålder spelade någon större roll.. Hon var två år yngre än mig, tyckte inte det var fel men sa att jag inte kunde ha sex med henne. Hennes polare viskade att hon är grym på att suga kuk och sa att hon kunde göra det på toan på mig.. Vad fan var med dem två? Hade jag varit singel hade jag fan tagit dem båda. Synd att jag är sån bra pojkvän. Fast jag vart så jävla full, kanske gjorde något fast jag inte kommer ihåg det.

Ah nu ska jag dra och dränka mig själv. Måste ända den här jävla smärtan.. Ge mig tips på hur jag får bort baksmällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0