Det kan vara väldigt svårt när det är jobbigt.

Har fått panik ångest attacker dem här två senaste dygnen. Inte mått så här dåligt på väldigt länge, har ångest över massor med saker och mår faktiskt inte bra alls.
Min flicka har kommit hem, känns bättre att kunna prata med henne. Pumpar riktigt hård rock i högtalarna, bra shit.
Känns som jag är förbannad i evighet, försöker väldigt mycket med att göra saker bra och sköta mig, men det kommer allitd upp något hinder eller nytt problem. Hatar detta, ibalnd bara ibalnd känns det som om det hade varit bättre att bara avsluta allt och få bara en sekunds frihet. Bara en sekund.. Kan aldrig sluta tänka på allt skit, kan ha sex med flickan och börja tänka på det, som ett jävla spöke som hemsöker mig och bara mig.

Load up your bullet, shoot me throught the head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0