Alla hjärtans dag..

Hatar denna dag.. Min tjej är inte ens i Svergie, behöver henne nu. Anade inte att det skulle bli så jobbigt att avra utan henne. Känner hela tiden att det finn så mycket tjtjer och jag borde leka runt men sen tänker jag att det är fna inte värt det. Älskar min flickvän på riktigt asså inget sånt där du säger till en brud för att få henne på rygg utan älskar henne på riktigt.

Sitter och lyssnar på min bror som fått en bok med massor med skämt och läser dem för mig.. Det ända posetiva med att min flicka är borta är att jag kan supa med grabbarna utan hennes tjat,och hennes vakande öga. Sen är det ju kul att hon är utomlands, betyder ju att jag får presenter!
Nu ska jag ta mig ett varmt bad, och ta hand om mig själv i två timmar.. Sen ska jag tvinga min brorsa att massera mig. Hare bra!

ps. Hatar er alla för att ni inte gav mig något bra tips om hur man blir av med baksmällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0